ipekkkli bebeklerin büyük çoğunluğu o aylarda iştahsız mama reddi meme reddi oluyor algıları yeni yeni açıldığı için . Sonda düzeliyor merak etmeyin . Ben uykudan uyandığı gibi hemen meme veriyordum uyku sersemi yiyordu ya da altı açılınca mutlu oluyordu altı açıkken yanına uzanarak emziriyordum . Ya da kucağımda evin içinde yürüyerek falan