Bugün tam 47 günlük olduk ama bebegim doymuyor resmen 4 ölçek mama kullanıyorum sma sütüm çok yetersiz geliyor su iki gündür yerli doymuyor bebeğim ayriyetten 2 ölçek daha yapiyorum doktora sorduğumda 4 ölçeke çıkar dedi şimdi de doymuyor normal bişey mi