Kirazylmz Merhaba hanımlar kızıma ( 1yaş ) suluk almak istiyorum askılı düşünüyorum askısız da olabilir kullandıgınız memnun kaldıgınız akıtma yapmayan kaliteli bir ürün var mı acaba ?
yeniannedayi2208 Kirazylmz e bebek baby plus ın suluğunu aldım ne akıtma yapıyor ne de koku.yaklaşık 6 aydır kullanıyor oğlum ve fiyat olarakta diğer markalara göre baya uygun.tavsiye ederim.