Benim de 16 aylık kızım var ve hamileyim sanırım bütün belirtiler var sadece adetimin gecikmesinin bekliyorum öyle test yapicam hamile olursam sevinirim ama kızımı emzirmeyi biraktiracagim için de üzülürüm karışık duygular rüyalarıma giriyor artık son 4 günüm kaldı adetime 😂