Şuan bir yaşında 4 ay önce pipi ucunda mercimek kadar sağ tarafta beyaz beze gibi birşey fark ettik dr sünnet edelim dedi ama hiç sormadım zararı varmı diye acilmi sünnet için internetten araştırdım zarar veren bir durum değilmiş acil sünnet gerektirmez miş biz ilerleyen zamana larda düşünüyoruz sünneti aynı durumu yaşayan varmı beklediniz mi yaptınız mı