Bebeğim 9 aylık olmak üzere emekliyor, tutunup kalkıyor ve sıralıyor ama yürüme arkadaşından tutunup birlikte adım atıyoruz yürütmeye çalışıyorum bir iki adımdan sonra tak yere oturuyor 😅 Yürüteç almadım ben bu ilk adım arabalarından aldım. Şu an için erken mi bilmem ama sadece oynuyor tutunup yürümüyor ondan. Sizin bebişler nasıl, ne zaman yürüdü?