Beren-2020 bir şey olmaz diye düşünüyorum. Biz evdeyken camlar açık olsa bile içerisi 30-32 derece oluyor yani, daha sıcak olan yerler de vardır illa ki , o da yanımızda sonuçta, bir sıkıntı olmadı . Yeterli yem ve suyu varsa o konuda da sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle.