Star52 Çok kez başlık açtım kızım emmiyor sadece uyurken o da en fazla yarım saat günde. Bende çoğunlukla sağıyorum. Benim gibi olan var mı ?
2kiz Star52 ben de sagiyorum ama emzirmeye de çalışıyorum süt arttırıcı kullanmama rağmen 30-40 CC çıkıyor ancak napicam bilmiyorum artık mama da veriyorum ama onuda pek sevmiyor napicam..
Zahideee0742 Alpbaby nasıl sagiyorsunuz çocuk emmeden sütünüz azalmıyor mu benim sol göğsümü almıyor bende onu sagiyorum ama en fazla 35 40 CC çıkıyor kaç saatte bir sağım yapmalıyız
Alpbaby Zahideee0742 ilk aylar 2 saatte 1 sagdım hep sonra 3 saatte 2 saatte ne zaten 4 saatte de sagsam 2 öğünlük birikiyor 2 gögsümden toplam 120 150 ml çıkıyor suan 8 aylığız
ebehnm Muhtemelen ilk günlerde emmiyor diye silikon uç kullandınız. Sonra da sizi kabul etmedi, sizde süt alsın diye sağıp biberonla verdiniz ve meme reddi :)