Merhaba sevgili anneler kızım tam 6 aylık. Geçen hafta gribal bir enfeksiyon geçirdi ateşi vardı. Şu an ateşim yok ama öksürük çok fazla var. Bunun için çörek otu yağını duydum ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Sarımsak zeytinyağ ile birlikte kullanıyor muş sanırım. Kullanan anneler varsa ve öksürüğe iyi gelen daha doğal yöntemler varsa önerilerinize açığım sevgili anneler