EgemenAtam Benim de aynısı emmeden uykuya dönemiyor .Atağı bitti aslında 5ay 5günlük bugün .Ama gece korktuğum başıma geldi gibi hâlâ emzik ve pışpışla uyumuyor .Ben de gece saat başı kalkıp ağlamasına sabredemiyorum çünkü asla sakinleşmiyor işe gittiğim için .Meme kolayıma geldi sanırım 😢Her gece diyorum belki geçer ,bu gece ağlasa da vermicem ama başa dönüyorum