Mamaaaaa Birşeyi merak ediyorum 30 60 90 diye bir ölçeğe 30 ml olmuyor mu 50 ml 100 ml falan mama nasıl hazırlıyorsunuz
Ozra Mamaaaaa mesela 105 ml hazırlıcaksan şöyle yapıcaksın: 90+15 yani 3 ölçek bide yarım ölçek. 3.5 ölçek kattığında 105 ml oluyor
beybiliko Mamaaaaa yaptığınız doğru, 50 ml vermek istiyorsanız 60 ml hazırlamanız lazım 10 ml kalır biberonda, buçuklu mama hazırlayanlar göz kararı koyuyorlar, onda da tam kuralına uygun hazırlanmış olmuyor
_Goktugunannesi__ Mamaaaaa milim olarak dikkat etmedim hiç😂hep biberon üstünde yazan 1 2 ye göre yapıyorum 4 4 ölçek mama 5 e 5 o şekilde
kbrahmza Mamaaaaa bende iki üç çeşit mama aldım hepsi de 30 fu canım sorunu tam anlayamadım ama 10 ml de hesabını yapmıyorum açıkçası mesela çok aç değilse 1 ölçek yapıyorum 25 ml den biraz fazla
Mamaaaaa Ozra anladım yine ölçülü yani az önce biri 100 ml veriyorum demiste ben milimi milimine çok takıyorum acemiyim bu konuda ondan sanırım 🥲
Mamaaaaa Ozra anladım yine ölçülü yani az önce biri 100 ml veriyorum demiste ben milimi milimine çok takıyorum acemiyim bu konuda ondan sanırım 🥲
kbrahmza kbrahmza zaten biberonda 25 50 75 ölçü var aralardaki çizgi de 5 artıyor ya ona göre hesaplıyorum işte anlatabildim mi bilmiyorum
Mamaaaaa kbrahmza heee bizim biberon da 30 60 90 diye gidiyor anladım demek istediğini, ben biraz takıyorum da bu ml hesabını ondan merak ettim bu aralar nasıl diye ☺️
kbrahmza Mamaaaaa anladım canım bebeğim 2 aylıktan Beri sadece mama yiyor ilk zamamlar bende çok dikkali milimi milimine yapardım ama artık bir kaç ml hesabini yapmıyorum 9 aylık oldu bir sorun yaşamadım şükür🤎 iştahlı bebiş dilerim
_Goktugunannesi__ beybiliko Evet canım katılıyorum bi yerde okumuştum buçuklu mama yoktur diye mamanın üzerinde miydi İnt hatırlamıyorum
Mamaaaaa beybiliko bende böyle düşündüm fazlası zarar azı faydasız ölçüsü doğru olmak zorunda o yüzden 100 ml görünce şaşırmıştım