Semihbebek1 Böyle bir şey yaşayan var mı 4 aylık olmak üzereyiz 2-3 defa gördüm bebeğim iştahsız uzun bir suredir ben ataktandir diye düşünüyodum
Masalina12 Semihbebek1 bezin içinde de var benim kızım 2 numara beze geçtik 1 numara bez bir kutu vardı pet niyetine kullanıyorum cırcırtlarını keserek içinden birsuru kristal dökülüyor😂
endoplazmikretikulumiste Semihbebek1 onlar bez ıslanınca oluşan kristal 🫠 fazla durursa kadınlarda da pedlerde oluyor aynısı
Semihbebek1 SevimliHayaletCasper nasıl idrardan değil mi yani korkmamalıyımiyim şeker gibi şeyin bezin içinde ne işi var ki
uynakbalina Semihbebek1 şeker değil kız onlar bezin içinde sıvıyı hapsetsin diye pamuk gibi bişey korkma yani 😅
SevimliHayaletCasper Semihbebek1 yok Kız korkma. Çiz yaptığı zaman azcık kes bak bezi o dediğin şeylerden milyonlarca göreceksin 😄😄
Tu_Na Semihbebek1 çok güzel ya merak etme ben de ablam olmasa bunları bilmezdim birde sağlık okuyunca insan biliyor biraz
Masalina12 Semihbebek1 evet canım bende senin gibiyim ilk çocuğum benim 3 aylık herşeye korkuyorum rabim evladınızı korusun
efelinamoms Semihbebek1 Bezi cok uzun sure kalinca oluyor canım bezden cikiyor yani bizde molfiz kullanirken olmustu