Karnımın altı özel bölgem kapkara oldu. Hamile iken başladı sanırım. Karnımdan aşağıları hiç göremiyordum hamilelikten mi kalma doğumdan mı kalma yoksa doğumdan sonra mı oldu bilmiyorum.bu kararmalar kendiliğinden geçiyor mu yoksa geçmesi için ne yapmamız lazım krem yağ falan?