10 aylık bir kızım var. 6-5-7. aydan beri emekliyor. 10 aylık ve artık yürümek istiyor biz elinden tutunca gidiyor, ama ben dışarıda ayakkabı giydirmiyorum çorapla yürüyor. Sizce artık bu aylarda giymesi için ayakkabı almalı mıyım? Yoksa 1-2 ay daha çorapla yürüsün sonra tam yürüyünce mi ayakkabıya geçeyim?