leylmom Tsh değeri 70 miş hamileligim boyunca tiroid ilacı kullandım . Ama benim tsh 01 di ve hiç yukseltemedik. Kendinde ve bebeğinde guatr olan var mı . Ne yapıyorsunuz ne kullanıyorsunuz. Biraz üzüldüm bebegimde olmasına. Daha 9 günlük