Salı günü turşu yapayım dedim geçen sene yapmıştım eşim çok beğenmişti bu sene daha çok tut dedi ama sanki geçen seneki gibi olmadı😂 dün suyu taşmıştı açayım su ekleyeyim dedim bi tadına baktım tatlı gibiydi tuzu mu acısı mı eksikti anlamadım ya da limon tuzunu fazla mı koydum ondan olabilir mi? Kafama göre yaptım ölçülerini tadına bakarak ekleme yaptım siz nasıl yapıyorsunuz veya sirke tuz eksik fazla oldugunu nereden anşayabilirim🙂