Busradoga Hanımlar merhaba geçen ay primolut (adet geciktirici) kullanmam gerekti ve adetim biteli daha 15. Gün ama geçen aya göre bu tarihlerde hasta olmam gerekiyordu bu ayki hastalık tarihini etkiler mi bu ilaç bilen var mı?? Yani geç olmam normal mi acaba