mrve111 bende diyordum 4.ayı ne zaman göreceğiz diye çok çok zor zamanlardı allahım nasıl geçmiş o günler. Sabah akşam gece full ağlardı tabi bende. her sabah 4den gece 11e kadar kesintisiz hergün sancı çekerdi çocuğum. Dr önerisiyle momy bliss kullandık tamamen kesmedi sabah sancılarında bi etkisi olmadı ama gündüzleri daha rahattı. Komple ağlamıyodu ama yine 2 3saat ağlıyordu bi deneyin isterseniz