Ayferde kolonyalimendil para yok malesef böyle şeylere tavuk dünyasıda halka arz olacakmış güzel büyük firma ondanda alın derim e bebek bitti
kar kolonyalimendil sizler küçük yatırımcısınız anlaşılan bu işleri bilmeyen ve birilerinin söylemesiyle öyle direk girenlerdensiniz. Alttan toplayacak paranız yoksa tercih sizin ama yıl sonu hedefi 200-220 bandı belirlendi. Borsa işi sabır işidir heyecanlanan 100-200le mutlu olur. Sabırlı olan katlar gider.
kolonyalimendil kar ilk kez denedim o yüzden tereddütte kaldım 😂 bilmiyorum başka şeylere bakacam biraz araştırıp
Mustininannesi06 Bende tavan bozunca sattm zaten çok az lot verdi gerçi şuan halka arzlar hep az veriyo