Saçımın önünü çok az açıcı ile açtım geri kalanına boya yaptım açıcı yaptığım tarafına da boya yaptımsarı renk bir boya kullandım sarıyerine kızıl bir şey çıktı saçlarımda kahverengi kumral gibi bir şey böyle tutmasını istemiyordum bunun üzerine hemen tekrar yine bir boya yapsam tutar mı yanma gibi bir şey olur mu