kesinlikle moral bozmak istemem bende bir tüp bebek annesiyim ama 11. güne göre değeri çok düşük, ben 2. defada 9. günde beta 20 ile öğrendim ve maalesef kimyasal gebelikle sonuçlandı. oğluma hamile kaldığım 4. denemede 10. gün 570 idi yani çok zor büyük bir hayal kırıklığı ama çok umutlanmasın ben çok umutlanıp sonra kimyasal olduğunu öğrenimce çok üzülüp yıkılmıştım. Umarım her şey gönlünce olur.