Babybus_ rainayaz eveeet bu hafta gelemedim devamli gidiyorum ben çok çok memnunum bu hafta hastalik salgindan korkumdan götüremedim pazartesi duruma göre götüreceğim 1 ay olcak
rainayaz Babybus_ bende geçen hafta ve bu hafta salgın dan korktum götürmedim. Normalde 1 gün arayla hep götürürüm oğluşum çok seviyor orayı 🤍 Hatta bugün 14:00 16:00 arası için randevu aldım. Gelen olursa buraya yazabilir 🙋🧡
Babybus_ rainayaz sizinki ne kadarlik bebek saatleri pazartesi perşembe diye biliyorum o takvime uyuyoruz biz
rainayaz Babybus_ 0-3 yaş için randevu alıyorum. Bizim bebek etkinliklere katılmadığı için sadece oyun oynuyor o yüzden başvurumuz onaylanıyor