medinekaplan edal1 cnm benimkisi de öyle ama bildiğim kadarıyla kusan çocuk iyi olur en azından biraz rahatliyorlar çok kusması da iyi değil ama arada kussalar mideleri rahatlıyor benimkisi de 2 aylık hiç kusmuyor
Deletedmom_73 edal1 Mamayı hazmedemiyor olabilir canım, bir de diğerlerini dene istersen, her mama her bebeğe iyi gelemiyor. 🌸
edal1 medinekaplan bazen bir dönemi oluyo 2-3 gün sürekli kusuyor sonra geçiyor ama mide bulantısı sürekli var