yvz2804 ben piştikten çok çektim ya sdocrem hamazinc bepanthol mustela hepsini kullandım en son primaya geçtim bez olarak ama ileri derecedeydi pişik o kremler yine fayda vermiyordu doktorun yazdığı krem vardı onu kullandım geçti şimdi hafif pişik olduğunda bepanthol kullanıyorum mustela yine iyi gelmiyor iki kutu açılacak duruyor stok yapmıştım