Eymonunannesi Eline verdigim zaman tutuyor istedigi zaman birakiyor. Ama kendi basina hic bir esyayi tutmuyor sacimiz hariç. Ellerini incelemiyor sadece bana odaklı. 3.ayda nesneleri tutmaya başlar demişti doktorumuz. Sizce ne yapmam lazim bunun icin?
25bby Eymonunannesi bence bisey yapmamıza gerek yok daha uzanamıyor çünkü benim bebeğimde 3 buçuk aylık aynı şekilde ben verince tutuyor 🌸
Bestiee Eymonunannesi bu konuda çok endişelenmeyin henüz yakınlık uzaklık kavramı yeni yeni oluştuğu için uzanmaması çok normal. Özellikle 5. Aydan sonra yakınındaki herşeye o kadar çok uzanıyorlar ki neyi nereye koyacağınızı şaşıracaksınız.
laviniia Eymonunannesi benim bebeğim de buna 4 aylıkken başladı, herkesin gelişim süreci farklı olabiliyor endişelenmeyin