Seval-Yagiz 6 aylık olduk 2 numaraya geçtik ama bebeğim huzursuz uyumadı hiç her mamadan sonra kakasını yapmaya başladı normalde 2 günde bir yapardı sizde bu problemi yaşadınız kı sma optipro 1 kullanıyorduk 2 yi aldık