Merhabalar kısaca bahsetmek gerekirse boyum 1.67 kilom 79 şu an. 65 den yukarı çıkmayan bie insandım hamilelik doğumlarla böyle oldum şimdi de asla veremiyorum bugün tamam karar verdim diyorum ama kalabalık bir aileyiz git geller çok oluyor dayanamayıp yiyorum. Eşimin sözüne de çok üzüldüm geçenlerde bir elbise gösterdim bunu alayım mu nasıl sence bir yorumda bulun diye, elbise güzel de sende bu kadında durduğu gibi durmaz dedi güldü sormadım dahasını da elbiseyi de almadım