Aynı sorunla karsilaştım e bebeğin sadakat merkezi ( müşteri hizmetlerini) aradım nasıl iptal edebilirim diye kadın bana dedi ki iptal edemezsiniz kargo gelince almıyorum geri iade etmek istiyorum dediğiniz zaman depoya dönüyor ürün ürün döndükten 3-5 gün içinde de paranız iade ediliyor dedi aynen de dediği gibi oldu ama çok çok saçma bir sistem sırf bu yüzden e bebekten bir daha asla alışveriş yapmayı düşünmüyorum çok indirime giren bişey gormedigim sürece