Merhaba arkadaşlar 28 haftalık doğan bebeğim düzeltilmiş 11 günlük hem emzirme hemde sağdığım sütü biberonla veriyorum bu ara güzel emiyo biberon vermeyip sadece emziriyorum sütümde var ama doyma hissi yok emiyo emiyoonu içtiğini de biliyorum ama ayırıncada ağlıyor yine istiyo huysyzlaşıyo biberonla tekrar veriyorum bu sefer tüm içtiğini kusuyor memeden ayırmayıp devam edincede tüm hepsini kusuyo ne yapcam şaşırdım lütfen fikri olan yardım etsin ne yapcam nasıl bir yol izliycem bilmiyorum