kuzeyanne_ Arkadaşlar merhaba oğlum 15 aylık ve gece sürekli hareket halinde olan bir bebek. Sleppy natural 5 no bez kullanıyoruz.Son 1 haftadır sabah uyandığımızda bezinin hep sızdırdığı görüyorum. Sızdırmayan bez önerinize ihtiyacım var??
Girlpower kuzeyanne_ prima en iyisi bu konuda pahalı derseniz minies tavsiye ederim 2 yıldır kullanıyorum primaya boşuna para vermişim
kuzeyanne_ Girlpower bende başta prima aktif bebek kullanmıştım canım ama fiyatlar artınca değiştirdim.Soyledigin marka migrosun bezi mi??
-Kuzika- kuzeyanne_ bende sleepy kullaniyordum hem kagit gibi hemde hemen sizdiriyor cisi molfix kullaniyorum şuan ondanda memnun kaldim hem daha yumusak hemde mesela 3 gecedir takiyorum sadece 5 gibi degistiriyorum sizdirmadi. Harmonie cok pahali bu ay bende alamadim ama molfix deneyebilirsin. Diger bezlerin istisnasiz hepsi ama hepsini denedim hepsi sizdiriyor
Oburiks kuzeyanne_ pampers kesinlikle sızdırmaz, akşam bağlayıp öğlen açsanız bile asla sızma yok evet bir tık pahalı o da ama ben onu geceleri kullanıyorum sadece Üstüne tanımam
mobesebesir kuzeyanne_ minies. Oğlum 23 aylık gece bile kalkıp su içer kolay kolay sızdırmaz 6 no kullaniyoruz