halilinannesi_ Eskiler üzerlik suyu verirlermiş. Bende bir kaç defa verdim. Gaz için. Siz hiç duydunuz mu
halilinannesi_ Pol34 aynen bizim burda da yakılıyor ama gaz için de kaynatıp çay kaşığı ile bebeğe veriyorlarmış.