Hanımlar merhaba 🌞 hayırlı cumalar
5 aylık bebeğim tadımlarımız bitti
Mecbur emmediği icin ve cok kustugu şcin erken başladım 🐻
Şimdi çorba mı yapmam gerekiyor
Ek gıdalar ne ile devam ettiriyorsunuz ?
Corba meyve püreleri falanmı yapıyırsunuz
Nasıl ilerlemem gerekiyor
Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 🍓