Merhaba sevgili anneler, bende oğluma kavuştum sonunda. Bebeğim bugün 17 günlük. 2 gün önce kakasında sümüksü yapıda azıcık kan gördüm. Doktorumuza danıştım. Endişelenmeyin olabilir, takip edelim dedi. Bugün de kahve rengi gibi birşey gördüm. Daha önce böyle birşeyle karşılaşan var mı? Çok korkuyorum.