Tam olarak 9 ay 9 günlüğüz ek gıdayı yiyor kahvaltı öğünü yemek öğünü ara öğün meyve şeklinde ama hala emmek istiyor 2 saat zor dayanıyor dişten diyor herkes üst dişleri patlamış 4 ü aynı anda ama bu süreç beni çok yordu gündüz uyumuyor kucakta zorla uyuyor gecede emiyor uyuyor yarım saat sonra yine ayakta emzirmeden zorla sakinleşiyor meme arıyor napıcam bilmiyorum dün zararlı olmasına rağmen belki tok tutar diye çaresizlikten muhallebi verdim yok yine kalktı en fazla 1 saat uyuyor saate bakıyorum 🤦🏻♀️ Bir düzen alamadık doğduğundan beri napcam bilmiyorum var mı böyle olan düzelen yada şunu yap düzelir dediğiniz öneriniz var mı🤷🏻♀️