Burcum111 Merhaba arkadaşlar bebegım 6 aylık 7 ye girecek bı haftaya. Kollarında benek benek kızarıklık oluştu sadece iki kolu komple oldu. Bunun gibi başına gelen var mı yada neden olmuş olabılır ???
Sedaalya Burcum111 görsel ekleyebilirseniz eğer tecrübeli anneler yorum yapabilir. Başından geçenler anlar hemen çünkü
rainayaz Burcum111 canım ek gıdaya yeni geçtiği için normal. Sağlık ocağına git alerjik şurup verir doktor bizimde aynısı olmuştu hemen geçirdi 🤗
Dfncgdm2022 Burcum111 ek gıda donemınde oldugunuz ıcın olması normal canım ama tecrübeli anneler daha ıyı bılır yardımcı olurlar ama sen yınede saglık ocagına yada cocuk doktoruna gıt☺️
Burcum111 kizcegunes teşekkür ederim değişik bişe vermedim son zamanlarda. Sıcaktan olabılır mı ya da diş çıkarıyor
rainayaz Burcum111 evet o şekildeydi hatta yüzünde de vardı. Kavundan sonra olmuştu alerjik şurup iyi geldi
Burcum111 Dfncgdm2022 doktorumuz izinli olduğu için pazartesiye kadar beklemem lazım. Bende kendi imkanlarımla bişeler yapmak istedim