Selaaam herkese 🌸
Kızım doğduğun beri hep desteksiz uyuttum. Çok şükür de basarmistim. Gayet güzel hir surec ilerledik
- Gün sonra 8 aylık oluyoruz. 2 haftadır ayağa kalmaya başladı
Her şey o an değişti 😅 şimdi yatakta durmuyo sürekli ayakta uyumak istemiyor. Ne yapacagimi sasirdimmm. Bı fikir verin nolur. Bu kadar emek harcadım çok da direndim. Dış cikarmada hastalıkta vs. Şimdi butun emeklerimi çöpe atmak istemiyorum
🧡