Alparslan5644 Kızlar doğumdan sonra çok kilo aldım ve artık dur demek istiyorum sezeryan göbeğim de duruyor. Sizler neler uyguladınız kilo vermek için?
Yaprakderin22 Alparslan5644 Ben emziriyorm kızım 9 aylık 68 ile hamile kaldım 78 ile doğuma girdim şuan 62 kiloyum özel bişey yapmadım kendiliğinden gitti hatta kilo vermeye devam ediyorum sezaryen göbeğim de hiç olmadı
motherisbackk Alparslan5644 ben 67 kiloyla doğuma girdim 54 kiloyla hamile kalmıştım. Emziriyorum kızım 5 aylık 56 kiloyum sezaryen göbeği duruyor zaten spor falan yapma imkanım yok kızım durmuyor
Alparslan5644 motherisbackk benim de oğlum hiç durmuyor. Malatya’dayım havası şu an çok kötü olduğu için evden çıkmayı pek tercih etmiyorum yoksa günlük yürüyüş yapmak isterdim