gzmdasss Kızlar bebeğim 5.5aylık tadımlar bitti sayılır biraz öksürüyor ve hapşırıyor üşüttü galiba adaçayı ve ıhlamur versem 3-4 kaşık olur mu sizce
benimbebegim gzmdasss ıhlamur ve elma kabuğu kaynatıp demlenip içiriyordum ben 5.ayda hasta olmuştu öksürüğe çok iyi geliyor
benimbebegim gzmdasss adaçayı hiç denemedim emziren annede de sütü azaltıyor filan diyorlar ya bilemedim o yüzden
gzmdasss benimbebegim hiç duymadım bir ara bende nezle olmuştum o zaman adaçayı içmiştim ama sıkıntı yapmaz umarım
benimbebegim gzmdasss sanmıyorum bende içiyorum özellikle kemiklerim ağrıdığında ama doktorum sık içme demişti sadece