Merhaba hanımlar öğretmenim 2 yaşındaki oğluma bakıcı buldum evimle aynı mahallede oturuyor yürüyerek gelecek maaş konusunda hiçbir fikrim yok ama ne kadar söylemem gerekiyor acaba🙂 8-4 çalışacak haftada 4 gün gelecek ne kadar olur tahmini fikri olan var mı Orduda yaşıyorum