elif2424 Sadece sol göğsümü emzirirken inanılmaz bi Ağrı oluyo neden olabilir yara gibi bişey yok sadece ağrı var kahverengi kısımda
gamzealp0918 elif2424 Ay benim de sol mememde var 10 aylik oğlum ek gıdaya başladı acaba tam bosalmiyor ondan mı diye düşünüyorum
anonim33 elif2424 yenidoğan bebeğim var 12 günlük ilk başlarda emzirirken aynı durum bende de vardı göğüs ucu yara oluyordu emdikçe geçti ☺️
Poyraztaha elif2424 ben böyle bi hafta on hün ağrılı emzirdim sonra dayanamadm doktora gittim enfeksiyon olmuş antibiyotik kullandım dünya varmış dedim benimkide kahverengi kısımdı ben tahriş sanmıltım ama içtrn gele bişeymiş
-Kuzika- Bir kac gundur bendede var buraya yazacaktim ama neyse dedim. Emzirirken agri hissediyorum bende tam agrida degikde sanki icimdende birseyler sökülüp gidiyormuş gibi ben her ikisindede hissediyorum. Yara catlama falanda yok