Aysbl hayırrr dinlemeyin 3 ayda zaten gaz artık bitiyor kendisi rahat bir şekilde çıkaracaktır benim bir yakınım yenidoğan hemşiresi hiç bir şekilde önermiyor içeriği iyi değil doğal yollarla masaj yapın zeytinyağ ile demişti ve ben kullanmadım gerçekten de 2 buçuk aylıkken hafifledi gaz sancıları kullanmayın:)