aslansym sabah 8 de mutlaka yumurtayı yedirmeye çalışıyorum. Ya yoğurtla yada kıvamlı yaptığım tarhana çorbasına gizlerek. Ardındandan 12:30 gene kıvamlı yaptığım yoğurt çorbası yada mercimek çorbasını yanında yoğurtla yediriyorum. 16:00 da yoğurt yada bir porsiyon meyve. Akşam ise saat 19:00 da gene öğle yemeği ile aynı. Porsiyonlar iki dolu yemek kaşığını geçmiyor. Çorbaların hepsinde mutlaka kuzu eti var ve sıvı değil katı yemekler oluyor. Oğlum peynir yemediği için her yemeğin yanında keçi yoğurdu yediriyorum. Yumurtayı ise sabah yemezse diğer öğünlerle vermeye çalışıyorum. Doktoru mutlaka yumurta vermelisin onun yerine geçen bir gıda yok dedi. Eğer bir öğünü atlarsa ısrar etmem tamamlamaya çalışmam. Diğer öğünü çok aç bir şekilde yer. Aralarda eline asla bir şey vermem. Yemeği sadece sofrada yediririm. Çok çeşit yapmıyorum. Muhallebi, pekmez, pirinç unu gibi şeyler vermedim. Yoğurda ceviz, yulaf unu, ruşeym gibi şeyler ekleyip vermeyi tercih ediyorum. Yemekleri hiç blendrdan geçirmedim. Çatalla ezdim. Bu arada emiyor. Aralarda emziriyorum son olarak.