AliDemirinAnnesii Minikkoalam0404 uyy diş annesi çıkmış sayılır ama yanındaki de patlar yakına ortalama 1 haftaya huzura kavuşursunuz gibi
Minikkoalam0404 hazalp çok teşekkür ederim 😍 ne zaman tam anlamıyla çıkar baya huysuzluk yapıyor geceleri
hazalp Minikkoalam0404 çok aşırı huzursuz sa ateş de seyrediyorsa calpol verin rahat uyusun bebiş :) ben ateşi olmadığı zaman da verirdim ama gece yatmasan 1 saat önce banyo +besleme+calpol + yatış
hazalp Minikkoalam0404 rica ederim ama çok huzursuz sa verin 5 gün boyunca verirseniz 6cı gün vermeyin aşırı ilaç karaciğeri boşuna yorabilir doktorumuz böyle demişti bunu da unutmadan söyliyeyim :)
Adaninmotheri Biz bugun tam 3 aylik olduk ve ayni sekilde bizim de bu sekilde cikti 🙄 erkenciyiz 🤷🏼♀️
KumsalAda2 Biz 9 buçuk aylık olduk hala bişey yok doktor kabarmış dedi de ben öyle bişey göremiyorum ama gece uyku da ağlıyor kulağını çekiştiriyor uyku düzenimiz bozuldu dişten mi bilmiyorum ama çok yoruldum