Pnarr_ İyi akşamlar hanımlar bu Demir damlarının kullanım süresi var mı açılınca 1 ayda bitecek gibi ona göre ikisinden birini alacağım başka marka kullanıyordum ama bitiremiyoruz bir ayda israf oluyor 😔
Swtlna Sidefer kullanıyorum, süresi yok diye biliyorum da zaten bir ay gitmiyo süresi varsa da bi önemi kalmıyo yani