Nursemom_ Bebeğimi dışarı çıkarıyorum iki adım atıp kucak istiyor artık ağırda oldu , hayır dışarı enerjisini atsın diye çıkarıyorum aslında önceden bu şekilde değildi bu damı bir süreç
Storymoon Nursemom_ ben ilk yürümeye başladı hiç almadım kucağıma hep kendi yürüdü suan 25 aylık heryere yürütüyorum yorulmuyor kucağıma gel diyorum hayır diyor yorulsa bile gelmiyor kucağıma yada o kucak istediğinde hayır yürüyebilirsin yapabilirsin diyerek reddediyorum baya alıştı rahatım