srp572_ yaşımız da alanımız da aynıymış. Ben de ikilemdeyim ama çalışmak ağır basıyor bazen öyle bazen böyle düşünüyorum. Ama ben memuriyet düşünmedim hiç, özel sektördeyim. Yerinizde olsam düz memuriyete hazırlanır atanırsam bir süre ücretsiz izin alıp çocuğumu büyütür ardından işe devam ederdim. Maddi zorluk olmasa bile kadının ekonomik özgürlüğü olması bence şart