Merhabalar anneler kızım 16 aylık ve ben hamileyim. Güzel beslenmesinin için de sütüm kesildi sanırım o yüzden sabahları çok mızmızlanıyor. Acıkıyor sanırım. Mama başlamalı mıyım yoksa bizim yediklerimizden mi devam etmeliyim. Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ?