Sonsuz32 biz 4 numara külot bez kullanıyoruz e bebek markası . Günde genelde 2 kez değişim yapıyoruz yani kaka 💩 yapmadığı sürece sabah uyanıyor akşama kadar tabi istisna durumlar hariç bazen çok dolu oluyor ama bu bez sızdırma vs yapmıyor 2 yaş bizim önceden günde 4-5 bezdi ama bi kaç aydır bu şekilde