Kızlar şuanda 12haftalık hamileyim ve artık kızımı sütten kesmem gerekiyor ikisini beraber emzir diyen doktorlar var ama ben dayanamıyorum üstelik hormonlarım bozuk olduğu için mi bilmiyom kızımda çok asileşti hamileliğmden beri sanırım benm hormonların sütten onada. Geçiyor üç defa denedim bıraktırmayı olmadı aşırı düşkünleşti aksine emzirmeden uyumuyo nasıl kesebilirim neler yapabilirim bi yardımcı olun lütfen