Mersinliyim Karaman’a okumaya gittiğimde ilk farkettim doktora gittim Gül hastalığı olduğunu söyledi krem verdi. Birkaç sene çıkmadı. Maraş’a geçiş yaptım iklimi çok kuru değildi o sebeple tekrarlamadı. Ankara’ya gidince tekrarladı. Geçmeyen egzamam da o da aynı şekilde tekrarladı. Kış aylarında vücudumda çıkıyor nemlendirince geçiyor. Van a tayinimiz çıktı burasının havası kuru, suyu kireçli bir iki yıkanmadan sonra Gül hastalığım tekrarladı nemlendirince kuruyor geçiyor. Kesin bir tedavisi var mı bunun.